Friday, May 22, 2009

Nem bírjuk ki...

...hogy ne menjünk el még egy Nine Inch Nails koncertre júniusban, már a jegyek is megvannak. Egyszerűen nem volt elég a West Palm Beach-i koncert, még nem tudtuk feldolgozni azt, hogy lehet, hogy tényleg most láttuk őket utoljára. Kell még egy löket. Muszáj. Lez öcskösöm még azon is ügyködik, hogy adományozás fejében személyesen találkozzon Trent Reznorral, aki ha egy kicsit is ismeri őt, tudja, hogy mekkora szó ez neki. Nekem is az lenne, de a szegénység az úr, meg a tartozások törlesztése. :(
Egyébként meg ismét és még mindig azon ügyködöm, hogy valahova feltölthessem a West Palm-i koncertfevételemet, legalább tíz videós oldallal is próbálkoztam, de valami mindig elcsúszott, úgyhogy most úgy döntöttem, megpróbálok egy fizetős oldalt is. Szorítsatok, hogy sikerüljön.

3 comments:

  1. adományozás? wtf?
    amúgy youtube mi a gond?

    ReplyDelete
  2. Van ismerősöm, aki ad el oldalakat. Iwiw-re ha belépsz, én nem vagyok ott jelen, Midani Nizár néven keresd és írj az e-mailjére. Tökéletesen beszél magyarul és angolul is. Több portálja és hatalmas szíve van!
    Nem tudom, ha hivatkozol rám, ad-e még kedvezményt...:), de nyugodtan próbáld meg!
    Sok sikert!

    ReplyDelete
  3. Rosseb: nin.com-on nézd. Ha adományozol iksz összeget egy a Reznor által támogatott dologra, akkor találkozhatsz velük személyesen. Ez igaz egyébként minden koncertre, szóval otthoniak is gyűjthetik a pénzt. Youtube csak tíz percet enged max, nekem meg nincsen kedvem szétszabdalni a több mint ötvenperces felvétetelemet.
    Timi: Most éppen dolgozom valamin, de ha nem jön be még lehet, hogy szükségem lesz az infókra, köszi.

    ReplyDelete