Monday, July 6, 2009

Happy

"who are you my lonely friend?
go ahead and take my hand
look at me and maybe smile
you just made me realize

that I don't know who I am
and I don't know where I've been
but I don't even give a damn
I am happy deep within

what's it like on the other side?
is there darkness - more than light?
do all tears dry stepping through
all hell broke loose - keep the true

and I don't know who I am
and I don't know where I've been
but I don't even give a damn
I am happy deep within"

(Richard Kodai: Happy)

Vadi új dal, hosszú évek után. Demó verzió, azért hangzik gagyin. De mindenképpen sok szeretettel.

8 comments:

  1. egyetértek! meghoztad a kedvem a zenélgetéshez (remixeléshez) megint. :)

    ReplyDelete
  2. ez nagyon jora sikeredett. en azert nem nyulok a zenegephez :)

    ReplyDelete
  3. Csatlakozom fölöttem szólóhoz.:) Gratulálok a dalokhoz!
    És most mondok köszönetet az új barátokért, akikre innen indulva leltem. Az új műfajért.
    Továbbra is olvasom a blogodat, várom az új írásaidat, immár pontosan ezért kicsit más szemmel. Az én blogomból zárt napló lett. Valójában ezt szerettem volna mindig. 'Íme hát megleltem hazámat'.:)
    További sok sikert kívánok Neked!!

    ReplyDelete
  4. imehesz: Hmmm. Jó kérdés. Kéne egy a youtube-ra valóban.

    ReplyDelete