Saturday, April 25, 2009

Sötétben világító kutya

Több a soknál?

9 comments:

  1. This comment has been removed by the author.

    ReplyDelete
  2. Szia. Most kezdtem blogolni és próbálom a lehetőségeket. Elnézésedet kérem, hogy pont itt!
    Lassan összehoztam a dolgot.
    Köszönöm!!

    Témában: Hát elég bizarr, hogy világít is!:)

    ReplyDelete
  3. Timi: Szia. Gyakorolj csak nyugodtan, nem bánom.

    ReplyDelete
  4. Köszönöm! Ma reggel még kipróbáltam, sikerül-e videót illesztenem és most úgy látom, hogy a blogom lassan teljes lesz, amilyennek látni szeretném. Nagyon élvezem! Képet nem próbáltam (csak profilba), aztán kimerítettem a lehetőségeket.
    Még angolul nem tudok levelezni, ezért kár barátokat keresnem, de innen bármerre elnavigálhatok majd amikor aktuális lesz.

    Nem témához: Szimpatikus az ahogyan a dolgokhoz állsz (krumplistészta!), bár olvasva a blogod, honvágy az van. Talán ezért a magyar szó..., és mivel én még csak ezen tudok, szívesen kommentállak, ha valamilyen elvont témáról is írsz majd. pl. Hamvas munkássága, melyhez mindig visszatérnek a "kevésbé nagyok"...

    ReplyDelete
  5. Timi: Lesz Hamvas, bizony, nem tudom még, hogy mikor, miről, de lesz. Szívesen veszem majd a gondolataidat, véleményedet.

    ReplyDelete
  6. Azért várom, mert eddig bármilyen előadáson voltam, Popper vagy Müller érintette, csak én nem olvastam Hamvastól semmit!
    Hogy Tőle eredeztetnek gondolatokat, utalnak vissza, szóval valahogyan mégis kapcsolódni illik nekem, hogy összeálljon az Egész!

    Másik: képzeld nemrég vettem csak észre, hogy nagyjából egyszerre nyitottuk a blogunkat! Jó helyre jöttem gyakorolni... Azért láttam ötletet, pl. címkéket utána szerkesztettem oda, és kipróbáltam saját törlésemet.:)
    (Amennyit tudok írni (dumálni), néha nem árt majd törölni engem!!!)

    ReplyDelete
  7. Miért nem kell?? Aki olyan félelmetes könyveket olvas, hogy pont ott a szekrényben egy ilyen kutya, a Cujo (így emlékszem rá:), szóval őneki való az ilyen kutya, mert nem fél tőle!!

    Én elolvastam anno ezt a könyvet, de a frászt hozta rám, és filmen sem mertem megnézni.

    ReplyDelete
  8. Imehesz!

    Elnézésedet kérem, de most vettem észre, hogy Neked KELL egy ilyen kutya!
    Szóval aki olyan könyveket olvas, mint Te ott megértem a lelkesedét. Biztosan nem lehet kapni még, vagy valami horribilis áron...

    ReplyDelete