Monday, February 8, 2010

Tegezés, magázás

Oké, oké, nem értem én már a magázódást annyira, itt kint ugyanis mindenki tegeződik, ami az eleje felé még furcsa volt, mármint, hogy letegezni valakit, aki harminc évvel idősebb az embernél, de hamar hozzá lehet szokni. Ám, ez Amerikában van! Itt nagyjából mindenki egy cipőben van, ugyanazért van itt, és lazán vagy szorosan a külföldre szakadt közösség része. Érdekes az is, hogy évekig készültem arra, hogy majd ha hazamegyek magáznom kell majd embereket, és féltem, hogy nem fog menni, de meglepő módon könnyen jött, szemem sem rebbent. Itt kint viszont nem tudnám megtenni. Legalábbis nem olyanokkal, akik dolgozni jönnek. Ismerősök rokonait, akik látogatóba jönnek azért magázzuk. Szóval ezek után mondja el nekem valaki, hogy olyan országos szolgálatások, mint például a freemail, és mobiltelefon szolgáltatók miért fogják és tegezik le a népeket? Nem udvariatlanság ez? Engem nem zavar ugyan, de ha hetvenéves papa lennék, nem venném szívesen. Szóval hogyan van ez? Fiatalosodunk otthon vagy csak butulunk? Celeb és szingli? Helyesírási és fogalmazási hibák a netes cikkekben?
És még én tartok attól, hogy egy nap talán elfelejtek magyarul normálisan. Lehet, fölöslegesen.

No comments:

Post a Comment