Thursday, February 4, 2010

Morzsák

- Néhány napja vettem egy viharvert kocsit. Ütött is, kopott is, kicsit zörög, de elsőnek jó lesz. Már csak jogsi kell és biztosítás. :)
- Olyan tettvágy van bennem, hogy el sem hiszem. Írni és filmezni akarok, most, most, mindent. Egy írói honlapot szeretnék magamnak (meg is lesz). Küldeni a (két) lefordított novelláimat amerikai magazinoknak. Elintézni, hogy valaki kiadja már végre a regényemet Magyarországon. Ezenkívül helyszín vadászatot akarok tartani. Meghallgatást színészeknek. Szórakozni kamerákkal. Vágni a filmet.
- Találtam jó kolbászt, elnézést: "bratwurstot" a Publixban (bevásárlóközpont, főleg kajás). Illetve még nem tudom, hogy jó-e, mert még most sül. Itt a kolbászok egyébként nagyrészt olaszos jellegűek, amik annyira nem ízlenek. Múltkor mondjuk ettem lengyel kolbászt, az is nagy volt, de bratwursttól most csodákat várok. Ja, sikerült rábukkani májashurkára is nem olyan rég a Walmartban (másik bevásárlóközpont), ami ugyan csípős (cajun style), mint az állat, de nekem mégis mennyország volt. :)
- Nem utálom annyira a munkahelyemet, mint gondoltam volna egy hét vakáció után. De ez még bármikor megváltozhat. :)
- Szombaton ki kell rúgnom valakit, amit utálok, de hát mi a francért kell az emberkének lopnia a munkatársaitól? Hivatalosan nem tudjuk bizonyítani (illetve senki nem akar rendőrségi ügyet), úgyhogy azt kell mondanom neki, hogy nincs pénz az ő pozíciójára többé. Nézni fog, mint a moziban, de nem érdekel. Kis genyó, ne az én hotelemben bűnözzön.
- A napokban megnéztem a Jurassic Park első, második és harmadik részét. Az első király, de a másik kettőt fölösleges volt megcsinálni. Vagy valami mást is kitalálhattak volna hozzá.
- Tényleg lesz Ghostbusters 3? :)

3 comments:

  1. jelentkezz az mtv-nél, hogy pimpeljék a ride-odat! :P
    amúgy meg hajrá! :)

    ReplyDelete
  2. gnomebone: Micsoda ötlet! *Őrülten keres mtv telefonszámát* :)
    imehesz: Ja.

    ReplyDelete