Monday, September 14, 2009

Új Galaxis

Most már hivatalos a hír: az Új Galaxis következő, karácsonyi számában jelenik majd meg "A mélység felett" című írásom, ami egy régebbi darab, de most végre nyomtatott formában láthatja meg a világot. Ez lesz az első alkalom, hogy papíron jelenek meg, bár elvileg egy Terra évkönyv is jön ki valamikor, amiben az "Anya virágos mezőkről álmodik" című írásom lenne, de arról most még egyelőre nem tudok nyilatkozni. Természetesen roppant izgatott vagyok, az meg különösen jól esett, hogy egy kitűnő pontszámot értem el az értékelésnél! Kellett is most ez a löket, hogy újabb munkáimnak megújult erővel fussak neki. Igen, most úgy érzem, hogy mégis megéri csinálni ezt az egészet, milyen jó is, hogy nem adtam fel. :)

4 comments:

  1. jajj, ez de jo! nagy Gratula!!! (ezt olvastam en?)

    --iM

    ReplyDelete
  2. imehesz: Biztos vagyok benne, hogy olvastad pár éve, ez volt az időutazásos. De, ha akarod elküldöm még egyszer.

    ReplyDelete
  3. Meg persze en is kuldok egy nagy gratulat ezuton is!

    Lez

    ReplyDelete